Inaktuell obe07 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

obe07

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198252680808/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Wallentin

Vad är ditt discord namn? Obe07#4107

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Han heter Mange, han är 24 år och vill bli kriminell eller jobba med bilar. Han har jobbat innan inom bilföretag men inte kommit så långt som han tänkte. Så istället tänkte han bli kriminell eftersom många av hans vänner är det och att på så sätt man tjänar pengar och får bra kontakter, han vill igentligen inte vara till nån börda men han är ändå ingen nytta nu ju. Hans tanke i början var att vara normal som vilken person som helst men det har inte gått så bra begrund av hans uppväxt. Han vill gärna starta ett eget bilföretag men han har aldrig varit bra med andra människor så han hade tänkt följa sina vänner med kriminell grejerna.
Han kommer från en bråkig familj som har uppfostrat att stå upp för sig själv och inte ta skit från andra men också ha respekt.. Han har två bröder Kevin och Filip men dem flytta till USA när han fortfarande var ung och han levde ensam med sin mamma och han hade en svår uppväxt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det är jättekul att RP'a och många verkar tycka att min karaktär är rolig. Jag hoppas kunna bidra med god stämning och roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? detta är den enda servern jag är inne på just nu. Jag vill ta det här mer seriöst och leva in i mitt rollspel så verkligt som möjligt.

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar Tobias och Rasmus

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på RP och att lära känna lite folk. Att göra folk glada.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill att min karaktär ska lära känna många personer och att hans "kult" får flera medlemmar. Kanske bli en gillad person bland invånarna, som många känner till och som är omtyckt. Skapa god stämning helt enkelt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har spelat på andra och har varit whitelistade på dem med men just nu spelar jag bara på Unive och det är min favorit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka