Accepterad obe07 | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

obe07

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198252680808/

Ditt Hex-ID: 1100001116de668

Vad är din discord tagg? Obe07#4107

Vem var det som bannade dig? Pubbis

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp/suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rymde från några rånare som var vid blommorna när jag var där för att hämta upp min kompis. Och för jag körde ditt med sportbil. Denna server är den bästa jag har kört på och jag vill inte vänta 10 dagar för då kanske mina kompisar har tröttnat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sålde min motorcykel till Zlatan Ibrahimovic och sen ringde min kompis mig med sin telefon och sa att jag skulle hämta upp honom. Jag sa att inte jag får vara där men han sa att jag skulle ändå hämta han snabbt. Men direkt när jag började åka därifrån med min kompis så började dem skjuta på oss och som vem som helst skulle tänka åkte jag fort ifrån men sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom när jag har läst reglerna så stod det inte att man inte fick ha sportbil vid blommorna.
Denna server är den bästa jag har kört på och jag vill inte vänta 10 dagar för då kanske mina kompisar har tröttnat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag har blivit bannad innan så har det varit milda bans som typ lite kaxig och när jag va ny som visste inte jag alla regler.
Men nu kan jag reglerna bättre och är mer mogen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle stanna min bil och hoppa u bilen istället för att köra iväg och det kommer jag göra nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte rymma från rån (fearrp) och inte ha sportbil vid blommorna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka