Nekad obe07 | Ban överklagan [Lindis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

obe07

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198252680808/

Ditt Hex-ID: 1100001116de668

Vad är din discord tagg? Obe07#4107

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? 20

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En polis sa till mig att gå iväg från stället men jag lyssnade inte och istället sökte jag igenom och tog grejer från personer när dem var döda och fasttagna. Och jag ångrar mig grovt och skulle göra vadsomhelst för att komma in igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på server och valde senaste postition uppe vid ungefär paleto bay och då såg jag några personer vid macken och gick ditt sen såg jag det var polisen och jag frågade om jag kunde få skjuts eftersom alla mina bilar i garaget hade försvunnit begrund av glitchar där jag åker under marken med bilen och sen är den borta( Snälla fixa detta eller så att ens bil kommer in i garaget på direkten), Men då sa polisen att jag skulle gå därifrån eftersom dem jobbade där, men sen när en av poliserna åkte därifrån stack jag ditt och fråga den andra polisen om skjuts men han var AFK så jag sökte igenom och tog grejer från dem döda på marken och sen blev jag bannad och jag ber hemskt mycket om ursäkt och jag ångrar mig grovt och det kommer aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban eftersom jag gjorde ett grovt misstag som jag ångrar och som aldrig kommer hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit lall bans utom en gång när jag rikta mitt jägarvapen mott en person men inget mer. Och jag har bestämt mig att sluta lalla och ta min rp på högre nivå som min kompis Tobias som nu har lyckats komma med i ett gäng, och till och med skicka in en WL ansökan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ens fråga polisen om skjuts eftersom det kan man ju inte göra i verkligheten

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oja definitivt, det jag har lärt mig är jag skall ALDRIG fråga en polisen om skjuts när dem jobbar och jag ska aldrig råna någon mer även om en polis inte är där eftersom det är fel och jag kommer aldrig höra det igen ni kan lita på mina ord.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Du får bara skriva en ban överklagelse per dag.

Du har blivit nekad för att du har skickat mer den 1 ban överklagelser du måste vänta tills imorn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka