Accepterad ObamasFather | Whitelist ansökning [Momme] [Brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ObamasFather

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198045933185/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Bergström

Vad är ditt discord namn? ObamasFather#6969

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Antonio Olsson är en härlig och seriös medhjälpare vart han än befinner sig.
Efter att ha varit på jakt efter sina två ''long lost Olsson brothers'' så har dem nu hittat varandra, och planerar att starta en karriär tillsammans och få in dem pengar som behövs för att leva ett fint och lyxigt liv.

Antonio är 22 år gammal och väldigt social. Samt alltid gillat att ha en ledarroll.
Försöker alltid sticka ut i gruppen och få sagt det han vill ha sagt, men lyssnar alltid på dem som är runt omkring och deras åsikter.

Gör det som behövs för att få in sina pengar, men försöker oftas hålla sig till den lagliga sidan, då han respekterar polisen och landets lagar. Men.. kommer det andra alternativ i vägen, så kan han tänka sig att göra allt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vela bli whitelistad för att man länge letat efter en seriös och trevligt RP server att spela på.
Försöker alltid vara glad och positiv med folk, och samtidigt följa alla serverars regler.
Har spelat på andra RP serverar inom till exempel Arma för ett tag sedan, och fick alltid en bra representation. Och skulle nu vela gå tillbaka och pröva igen fast inom GTA och tror eran server verkar perfekt för det.
Har gott med tålamod och känner aldrig någon stress för att tjäna pengar snabbt. Så tar det dag för dag, och har inga planer på att bli ''kung av landet'' på dag ett.
Kommer samtidigt få mig mig 2 kära och nära, och vi har alla samma mindset. Så.. Ta in en, och få två på köpet?

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Multistaden? Med hjälp utav FiveM clienten

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få mycket folk i sin contact list, både lagliga och kriminella.
Samt skapa en trevligt aura runt omkring sig.

Men.. att bli rik, och ha fina objekt i sin närhet är alltid ett litet mål. Men mestadels för att eventuellt hjälpa andra som kanske behöver hjälp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat några timmar på LucidCityRP. Men verkar vara för oseriös för min/våran smak. Därför jag nu letar efter en ny och trevligare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka