Accepterad OB_SWE | Medlem ansökning [Hugo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OB_SWE

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? OB_SWE#3077

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008

Berätta om din karaktär. Erik Svensson är en 35-årig man från Stockholm, Sverige. Hans barndom var tuff, han växte upp med en alkoholiserad far och en mamma som ofta var frånvarande på grund av arbete. Trots detta lyckades Erik ta hand om sig själv och sina syskon och kämpade sig igenom skolan. Efter att ha tjänat tillräckligt mycket pengar som ung, flyttade han bort från sitt hemort och började en ny livsresa. Erik har en stor mängd erfarenheter från en tuff barndom, men har också lärt sig vikten av hårt arbete och självdisciplin. Han har en stark moral och är lojal mot sina vänner och familj, men ibland kan han känna sig depressiv och ledsen över sitt förflutna. Erik har en passion för träning och hälsa, och brukar spendera mycket tid på gym och utomhusaktiviteter. Han är också en stor fan av musik och tycker om att besöka konserter och musikfestivaler. På fritiden brukar han även engagera sig i samhällsarbete och försöka hjälpa andra som har gått igenom liknande erfarenheter som han själv har haft.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra med en bra RP nivå till alla på server och försöka skapa så bara scenarion som jag kan göra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I en rollspelskontext är det vanligt att man spelar för sin egen karaktärs vinst, med syftet att hjälpa karaktären att nå sina mål och öka sin makt och inflytande. Men ibland kan det vara givande att växla roll och istället spela för motpartens vinst i ett scenario.
Det innebär att man tar på sig rollen som en fiende eller en antagonist och försöker hindra de andra spelarnas karaktärer från att nå sina mål och uppnå framgång. Genom att spela för motpartens vinst kan man få en annan perspektiv på situationen och utforska andra aspekter av spelvärlden och karaktärernas relationer.

Hur hittade du Unive? jag har varit wl på server innan för typ 2år sedan så jag har aldrig lämnat servern

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka