Nekad O33N1 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

O33N1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198827009209/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oden Anklew

Vad är ditt discord namn? O33N1#4063

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Ja. Han är 25 år och älskar musik. Han tycker ochså väldigt mycket om att fiska och vara ute på promenader. han har en mamma och en pappa hans pappa är nu 67 år och hans mamma är 65 år. När han var liten ville han åka till rymden och utforska Saturnus men det vart inte för att han tänkte att det aldrig skulle gå. Han är ochså snäll och har ganska bra tålamod och gillar att hjälpa till. Men ibland kan han göra lite dumheter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag har mycket tålamod och kör seriös RolePlay och jag har läst alla regler och är snäll och kan bidra med att hjälpa folk med grejer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en jätte rolig server. alla kör realistsk RP och är trevliga.

Hur hittade du Unive? jag och min vän skulle testa fivem för första gången för 3 år sen. vi tyckte det såg så kul ut så vi sökte på youtube efter servrar vi kunde köra på och då dök Unive upp och vi tyckte att det såg jättekul ut och då testade vi den. Nu kör vi på den fortfarande.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att försöka leva som jag lever på riktigt och försöka att vara så seriös som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att hjälpa andra personer med saker eller att bara ha ett bra liv och skaffa jobb och sånt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja jag är aktiv i massor med olika servrar men jag är just nu mest aktiv i Unive servern.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka