Accepterad o2xu | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

o2xu

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013589644/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ec8728c

Vad är din discord tagg? o2xuu

Vem var det som bannade dig? Vet faktiskt inte, står bara att inbjudan ej kunde accepteras.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-14 162134.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som sagt, jag har ingen aning faktiskt. Det var för ett bra tag sedan så jag har verkligen inget minne varför dem bannade mig. Men ifall ni vet så vill jag gärna veta varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget bra svar här heller men om jag får gissa så vakna jag upp en vanlig dag som alla andra och såg att jag var bannad från discorden men ej servern. Sen efter det så slutade jag spela fivem fram tills nu när jag vill tillbaka till det livet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hoppas att det var en felaktig bann eftersom jag ej kommer ihåg något fel jag gjorde. Men jag kan ha fel och jag gjort något jag ej kommer ihåg men jag tror ej det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har vart bannad mycket här innan i början av min RP karriär där jag ej visste mycket om hur det fungerade osv. Men ja, jag har tagit stor lärdom av alla mina banns och de kommer ej att återupprepas av mig det kan jag lova.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag har svarat på alla andra frågor, jag vet fortfarande inte vad jag hade gjort, men ifall jag visste hade jag absolut kunnat undvika det, ja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om det nu visar sig att jag gjort fel så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Jag hoppas ni förlåter mig och låter mig komma tillbaka för det vill jag verkligen. Jag kommer vara en laglydig grabb med mycket potential till servern och jag kommer sprida mycket med glädje!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka