Nekad O1iv3r | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

O1iv3r

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? O1iv3r

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Svensson, Olle växte upp med sin mamma och pappa i en liten förort. Hans pappa var en hängiven bilentusiast och mekaniker, och det var genom honom som Olle utvecklade sin kärlek till bilar och allt som har med dem att göra. Tyvärr gick Olles pappas bort i en tragisk bilolycka för två år sedan, vilket blev en stor förlust för Olle och hans familj. Men Olle har fortsatt att hedra sin pappas minne genom att följa sin passion och arbeta i verkstaden med sin farbror. Olle är entusiastisk, nyfiken och har en outtröttlig energi när det gäller bilar. Han är alltid redo att utforska nya sätt att reparera och modifiera fordon, och han har en intuitiv förståelse för mekanik. Trots sin unga ålder är Olle skicklig och erfaren i att fixa bilar, tack vare att han har följt sin farbror Tony i verkstaden sedan han var liten. Olle drömmer om att bli en framstående bilmekaniker och skapa sitt eget bilverkstad imperium. Han vill också en dag designa och bygga sina egna specialbyggda bilar som kommer att imponera på bilvärlden. Han önskar att kunna renovera och donera bilar till behövande familjer som ett sätt att hedra sin pappas minne och ge tillbaka till samhället. Passionerad: Olle brinner starkt för bilar och allt som har med mekanik att göra. Han är entusiastisk och full av energi när han talar om ämnet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med väldigt många roliga men också seriösa RP scenarion, jag kommer även kunna bidra med en härlig och fin stämning på servern. Jag tar RP på största allvar så därför kommer jag att bidra med många olika slags scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte har win mentality och bara tänker att man själv ska vinna i varje scenario utan att man spelar för att motparten vinner i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM-Random Deathmatch=att man inte får döda någon utan anledning, detta kan i värsta fall resultera i ban. VDM-Vehicle Deathmatch=Man får inte döda någon med hjälp av ett fordon. FearRP=Att man ska värna om sitt liv som om de vore sitt riktiga, t.ex om man blir hotad med ett vapen riktat mot sig så ska man verkligen värna om sitt liv som man inte vill mista. Metagaming=Man får inte ta del av information som inte är IC, t.ex från Discord. NLR-New Life Rule=Innebär att om man dött i ett scenario så får man inte komma tillbaks till det för att t.ex hämnas, man ska leva som ett nytt liv helt enkelt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag verkligen, jag har rollspelet på väldigt många olika servrar innan som t.ex ortenwave, Bryggeriet, Vemod, Norrort och Nolife

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt snäll, ambitiös och extremt rolig människa, ja tror att min karaktär kommer att kunna göra så att många på servern kommer att gå iväg med ett leende på läpparna efter ett scenario med mig.

Nekad.
Anledning:
Hittar ej discord tagg dar du inte häller pingade mig

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka