Nekad O1.046 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tay K040

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? O1#2192

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yusuf Khalil och han är född 2007 i Marocko hans pappa dog 2009 så han gillar inte om nån snackar om hans pappa. Han spelade fotboll med sina vänner men han kunde inte spela fotboll i lag för hans mamma hade inte råd. Yusuf kom till Sverige 2012 med sin kusin för hans mamma hade inte råd för hon betalade för sin sån att flytta och skaffa bättre liv i Sverige. Yusuf och hans kusin flyttade till Malmö för att deras kompisar bodde där. Yusuf behövde pengar så han börja med att sälja knark till ett gäng i Malmö. Yusuf tog sig ut ur kriminaliteten som många inte gör och 2023 flytta han till Unive. Nu bor han där och är med sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara polis för det har jag varit i en annan server. Jag kan få in mer folk i servern. Jag kan vara taxichaufför allt med bil för jag gillar att köra. Jag har varit mod i andra rp servers men dom är inte lika stora som denna. Jag kan jobba i kontor eller når annat ambulans, brandman, taxi, polis, byggarbetare typ allt. Om ni behöver nån till medlem ansvarig kan jag vara. Asså jag kommer ba va som en vanlig medlem om du förstår vad ja menar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta andra ha en chans att vinna till exempel om du är i ett lag i typ fortnite ska du låta dom andra i ditt lag få lite kills och sånt liksom att inte va självisk

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig den

kan inte alla grundregler samt inte hur man tar upp händerna, anser inte att han är redo för unive i nu läget. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka