Nekad o0Hunter0o | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

o0Hunter0o

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198844875822/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eliott Andersson

Vad är ditt discord namn? o0Hunter0o

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en sexton år gammal pojke som vill jobba på sjukhuset. Han har flyttat hemifrån för att försöka bo med sin kompis och bevisa för sina föräldrar att han kan klara sig själv. Även om han vill väll så hamnar han ofta i trubbel.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad så jag kan börja jobba som en praktikant på sjukhuset och göra mer nytta på servern istället för att springa runt i stan och inte göra något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag inte spelar på någon annan server och tänker fortsätta spela på denna servern om jag får ett jobb jag kan rpa på.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en kompis som spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha ett roligt spel att streama och ha roligt på servern med vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka