Accepterad o.spaak | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

o.spaak

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? spaak478

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Heter jonas johanson och är 20 år Gammal just nu och är en ganska lugn person av sig och brukar inte vara en Person som startar bråk och är ganska ödmjukt, Under jonas uppväxt så Bodde han i Vårberg och spenderade stora delar av hans liv i Vårby, Då i tidig ålder Börja han med smått som att bussplinga kanske går över till att krossa rutor Sedan över till smällare sen gick han över till att Sno cyklar sen moppeder och tll slut vart han inblandad i Gatu misär då han fick Vara springis för Vårberg nätverket Sälja Substanser och kanske fick i jobbhålla pengar, Vapen Och mkt mer Iligala Föremål På grund av det iligala vart polisen och soc inblandat Då hans föreldrar absoulut inte va glada Dom ville få slut på den här gatu misären men Det var svårt om han ba vägrade sälja för dom hade ju han blivit skjuten Så hans mamma till slut kom på en lösning, Att flytta från Vårberg till Storvreten, Tumba, Där han levde i 3 Hela år Men det blev inte bättre snarare mycket dåligare han Vart kopplad till vårberg Nätverket och Spendera nästan all tid där i 17 Års ålder vart han upphöjd till torped då Han tog mkt liv åt gänget morsan insåg snabbt hur de stog till så dom flytta Långt upp i Sverige, Luleå Hette stället där han bodde, Då han lyckades få ett jobb på mekonommen och lagade bilar där och hade De ganska ljust liv Just då men Sen efter 4 år var han tvungen att flytta till unive Där rpn styr exakt allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med Rollspelet är att Jag ska vara igenkänd som den snubben med Sjön och sjuk Hög rp, Det är bara med hur jag rollspelar sen finns det mål i rpn jag ochså kan du upp, Som till exempel att Jag ska äga Hela unive stadens Droen handel om jag blir krim och Kanske som alla vill Tjäna bra med pengar Som jag tror alla vill.g och Vap

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motparten innebär att du ska kunna spela och förlora scenarion för att just motparten ska få ha ku. Ett exempel på ett scenario inom det kan handla om att du är i ett banråns scenario med polisen och kan förlora det utan att börja lipa för att polisens scenario ska kunna bli roligare. Alla vet ju att det roligaste är att vinna scenarion så ibland kan man bjuda på det och låta motparten vinna scenariot istället för att endast gå för att själv vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna och förstår. rd är att du dödar en person utan anledning. Mettagaming är t.ex att du tar information får dc och använder den informationen ig powergamin är att du t.xm krockar eller nå liknande och inte rpar på skador en regel som inte står men är väldigt viktig är powergaming 2 och det ine bär att man endast spelar för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har rpat mycket inom den kriminella rp och lite vanligt men mäst kriminell

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne tycker att jag fått med ganska viktiga saker där uppe

Vidare till muntlig intervju
Du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka