Nekad NZ11 | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NZ11

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? A.99#2377

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2022

Berätta om din karaktär. han heter Adam Bando han är snäll rolig och en vän som kan bli en vän för livet Adam är rolig när det inte är något viktigt som händer men om något viktigt händer då är adam seriös och tar allt på det mest alvarligaste sättet som finns, adam har även varit polis studerande tidigare men hoppade av då han hade mycket med familjen adam har 5 bröder och alla dem håller på med kriminella saker i andra städer men nu har han bestämt sig att han ska bli polis och vissa sinna bröder vad som är rätt och fel

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara aktiv och sedan söka jobb någonstans och hjälpa till där sen även i framtiden bli kriminell och sånt sen också göra rpn rolig för alla när jag är i ett scenario så att alla har kul och att det är lika för alla sen också att hålla en hög och social rp nivå hela tiden tycker jag är väldigt viktigt med att ha koll och följa alla reglerna på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger att jag har min kompis ska göra ett butiksrån i paleto eller vart som helts att man inte tar en bil som liksom går i 800 och fast klistrad eller tar en truck som man bara flyr upp i bergen med sen tror ni fattar vad jag menar att polisen också ska få ha det kul att ha en chans så man inte bara spelare efter att man själv ska vinna alla scenearion hela tiden

Hur hittade du Unive? jag har spelat här innan mer än ett år sedan tog jag en lång paus från unive och nu efter ett tag har jag suget att komma tillbaka och rpa igen då jag saknat unive ganska mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka