Nekad NZ11 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NZ11

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? A.99#2377

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Adam han är 22 år gammal och är född i göteborg han är en väldigt glad och social kille som gillar att hänga med sina polare och hitta på mycket dumt på fritiden adam kan också bli väldigt sur om det inte går som han själv vill han är väldigt lätt irriterad som han fått av sin pappa. Adam hade det väldigt tufft i barndomen då hans pappa dog som betydde allt för honom och han har även haft en väldigt stökig uppväx men mycket dumma saker och det började redan när han var 12 år gammal. Nu när adam har blivit äldre ocj växt upp har han kommit in i en dålig väg med många kriminella folk runt om kring sig . För utom när han är iväg och gör kriminella saker med sina vänner gillar han också att meka med bilar och skaffa nya vänner att hänga med. Adam vil börja ett nytt rolgit kappitel i denna fina stad och träffa nya vänner och han tycker att det ska bli väldigt kul att få flytta in i en ny stad som kan börja hans liv på riktigt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög och social rp men många roliga scenarion och har spelat på unive ett bra tag innan så jag har koll på hur allt går till och alla reglerna ni har inom servern och ser alltid till att följa dom och ha det kul jag kommer även satsa på att bli krim fram över och satsa på att göra många roliga scenarion inom krim osm rån o massa annat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att du själv ska vinna alla scenarion utan att alla ska ha roligt och ha det lika för alla då det blir en mycket roligare rp för servern och för dom som man rpar med

Hur hittade du Unive? jag har kört på unive under tiden jag spelat på fivem sen tog jag en brake från fivem sedan nu har jag lust och vill börja på unive igen då jag verkligen älskar unive och vill komma tillbaka hit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka