Accepterad NZ11 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NZ11

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? A.99#2377

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktör heter Joel Svensson han är 22 år gammal och är uppväxt i stocholm och bor i stocholm han har många vänner som han brukar vara med på sin fritid och på sin fritid brukar han ofta vara med sina vänner och spela fotboll och meka med bilar. Joels papap dog när han var 13 år gammal och hans mamma är sjuk. Joel älskar att meka med bilar och hans pappa hade en egen verkstad när joel var liten och det var hans största dröm att bli mekaniker. Men hans vänner har gått in i en dum väg som Joel ofta umgås med och dom drar in joel mer och mer i det kriminella och en dag dömdes han för vapen brott. Joel är en väldigt snäll och omtänksam kille ifall man känner honom bra och han är väldigt hjälpsam och trevlig mot nya personer han träffar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och hög rp och jag är också seriös när jag rpar sen kan jag också alla regler ni har på unive så kommer vara noga att följa dom och sen skapa roliga secanrion med mina vänner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så att alla i scenariot har kul och inte bara spela för att du själv ska vinna eller ha kul utan man ska göra det roligt och lika för alla så alla har detr kul och sånt

Hur hittade du Unive? jag har spelat här innan typ 1 år och nu vill jag komma tillbaka för jag har valt att börja rpa igen

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka