Inaktuell NZ11 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NZ11

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199528887146/

Ditt Hex-ID: 11000015d7f436a

Vad är din discord tagg? A.99#2377

Vem var det som bannade dig? Bullen

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning och vill se klipp på vad jag har gjort för jag va med min vän i nakenstaden och producerade och de var ingen annan där förutom vi och jag skötte mig och han med så jag vet faktiskt inte så jag tror han råkade banna fel person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vaknade idag och skulle gå in på unive så stog det att jag var bannad i 6 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för att jag och min vän stog hela natten igår och gjorde meth och hur är det lalligt? vi båda skötte oss och jag lallade inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var länge sedan spelade sist för nästan ett år sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte för har inte sett något klipp på vad jag gjort eller varför jag blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ingen aning då jag inte vet vad ja gjort för fel för jag gjorde bara meth på natten och sen gick jag och sov sen vaknade jag att jag hade bann så ingen aning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka