Accepterad nyx040 | Beslut Överklagan [ikeagrillen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zqzqzqzqzq

Helper
Helper
Meddelanden
150
Reaction score
5
Ditt discord namn: dalle_4

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad för typ av beslut gäller det? sjukter utan att prata med en andra parten

Vem/vilka tog beslutet? kristian

Varför tror du själv att beslutet togs? jag dödade han för att vi redan va i ett skott scenario och dom åkte fram till en opps bil så jag trodde direkt att dom va med dom eller att dom va en opp också. jag hade ingen anledning att tro något annat eftersom vi redan skjöt och situationen va igång. i ett sånt läge måste man reagera snabbt och jag trodde bara att dom kom för att hjälpa oppsen.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker inte att det var rätt att jag fick poäng för det eftersom vi redan va i ett aktivt skott scenario. dom åkte fram till en opps bil mitt i situationen och från mitt perspektiv såg det ut som att dom va med oppsen eller kom för att hjälpa dom. jag hade ingen möjlighet att veta att dom inte va en del av det så jag agerade utifrån situationen som pågick och inte utan anledning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mVduOrFEg9g_Un8yJ?invite=cr-MSxacTMsNDUwMDYzOTM0&v=0 och detta är bevis jag fått där det bara är en screenshot

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka