LÄS! Nytt namn på bilaffär - Mikaelson's Luxury Cars

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Lundgrens Bil & Stil
Brittas Lyx & Sportbilar

Ove Lundgren är en intressefull man med höga förväntningar. Han har jobbat som polis under majoriteten av sin karriär, men siktar nu både längre och högre. Han är en motiverad man som har erfarenhet inom chefspositioner, vars hans arbete var aldrig en besvikelse.

Senast ändrad:
Unives Lyx bil och mc.
Min karaktär som heter Ander larong har samlat på bilar länge. Han har alltid velat fixa så han har en egen bil affär.

Han har varit bil chef på saras bil och mc och marja-lisas.
Han gjorde bra intyg på båda (enligt staffs) han jobbade hårt och har alltid haft intresse för bilar.
Just nu samlar han på lyx bilar som han kan senare sälja och samla på. Han är bra på jobbet och kan mycket-

Saras bil och mc.
2: Jag vill ha tillbaka stället för i 2021 så trivdes alla där och där fick jag min första bil samling!

Ditt namn förslag: Anders Bil och Garanti AB

Berätta om din karaktär och hans historia till att starta en Lyxbilfirma - Min karaktär heter Anders Kristensson, när han var så liten som 10 år gammal så drömde han om att få arbeta med bland annat bilar. Han drömde mer specifikt om att att få jobba inom Formula 1 där han kunde få inspektera bilar och ta kort med dom grymma förarna. Tiden gick och Anders fick aldrig ett erbjudande om att få komma och jobba på hans dröm jobb utan han fick istället ett erbjudande på en vanlig liten bilfirma. Anders fick som jobb att stå i kassan på bilfirman där han ansågs jobba bäst, men Anders visste själv att det han mådde bäst av och det han gjorde allra bäst här i världen det var att jobba med bilar och gärna sitta och pilla och greja med dom i flera flera timmar om han fick chansen. En dag så förändrades Anders liv totalt, året är 1947 och Svenska befolkningen kan inte tro sina ögon för att på nyheterna kom information om att en ny bil lanserats i Sverige. Bilen som lanserades är den kända bilen som vi alla älskar med hela vårt hjärta, SAAB... Anders fick direkt intresse för bilen och hur bilen var byggd, så han satte sig på sin cykel och tog sig till sin närmaste bilfirma där dom dagen innan hade fått in dessa nya bilar. Anders gick fram till kassörskan och bad om att få köpa bilen, en stund senare och efter lite skrivande på papper så var bilen hans. Anders åkte hem i sin nya bil gladare än aldrig förr och han hade ett nytt mål...Att starta en Bilfirma! Ja Anders skulle nu starta en bilfirma men inte bara en vanlig utan en bilfirma som skulle sälja läckra bilar så som Ferrari, Porsche, Lamborghini och så vidare. Det fanns ett problem och det var att hade inte hade några som kunde jobba för honom, så Anders bestämde sig för att skriva ut till folk på nätet och inte långt efter så hade han samlat på sig ett stabilt team som skulle arbeta tillsammans med honom. Nu återstår det bara för Anders att få klartecken från staten att han får starta upp denna Bilfirman påriktigt, han håller tummarna...

Senast ändrad:
1. Mikaelson's Luxury cars
2. Min karaktär heter Hope Mikaelson, hon gillar bilar och har alltid vilat starta sitt egna bilfirma, för några dagar sedan så dog hennes syster Rebecka, det klart Hope mådde inte bra över det, men hennes syster Rebecka lämnade 2 bilar & en butik till Hope, Hope såg det som en chans då att sälja det och med pengarna starta ett eget bilfirma. Hon har varit chef över Taxifriman innan och jobbat på många andra ställen, men hon kände aldrig att hon passade in då det enda hon kunde tänka på var att en dag ska hon driva sitt egna bilfirma.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka