Nekad Nyspect | Anmäl en servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nyspect

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad heter du på discord? nyspect.#4728

Vad heter personen du ska anmäla på discord? Bosse#1669

Vad har han gjort fel? För det första, jag var i ett scenario med en grabb sen så höll vi på att hetsa mot varann så tar han fram ett bollträ och slår mig rätt i huvudet han var inte medlem och då får man inte ha vapen på sig, jag skrev en /report för jag ville att staffsen skulle kolla på det.

Har du bevis? Nej.

Va någon annan med i händelsen? Ja det var jag och en annan kille!

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Ja, jag skrev till han på dc men nu svarar han ej, desutom gjorde jag en ban överklagan och han nekade den.
 
Med tanke på att du inte har bevis så kan vi tyvärr inte göra någonting åt denna anmälan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top