Accepterad Nychontop | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nychontop

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henry Fredrike

Vad är ditt discord namn? nychontop [1365323426335555624

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wade Grey 20 års åldern

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Allvarlig, trevlig och självsäker.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Wade Grey är en före detta militär och hoppas på att skapa en karriär inom poliskåren. Han är 45 år gammal och har en fru samt en dotter som heter Dominique. På hans fritid spenderar han sin tid på gymmet och hemma med sin familj. Han tycker om att grilla på helgerna och att vara i ett lugnt område med sina nära och kära. Wade Grey's framtid på Unive är att klättra så högt upp som möjligt i poliskåren.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel, där jag sätter samspel med andra spelare i fokus. Jag strävar efter att skapa levande karaktärer med djup, bakgrundshistoria och realistiska reaktioner. Jag är flexibel i olika roller – oavsett om det handlar om civilist, kriminell eller något mer ovanligt – och försöker alltid bidra till bra scenarion snarare än att jaga vinning för min egen karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du ska göra det roligt för båda parterna. Du ska alltså INTE bara sträva efter att vinna varje scenario utan faktist se till att det blir kul för alla som deltar i det, de ska inte spela någon roll ifall man själv ”förlorar” scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag läser och följer reglerna noggrant.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM- vehicle deathmatch, man använder sitt fordon som ett vapen. RDM - Random Deathmatch, du anfaller oskyldiga spelare. OOC - Out Of Character, du använder information utanför spelet och har det till din fördel inom rollspelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har erfarenhet på andra servers sen tidigare.

Ändra så Steam namnet är samma som din Discord!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka