Nekad nybbe | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nybbe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nyberg65/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack Nyberg

Vad är ditt discord namn? nybbe#6072

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Jack Nyberg och jag har bott i staden i ungefär en månad. Mitt huvudintresse är bilar. Jag tycker om snabba bilar och att meka med dem. när jag var i 16 års åldern snodde jag bilar och sålde de. Men sen la jag de bakom mig och började jobba som bilmekaniker. Efter att jag behövt flytta från staden pga personliga skäl har jag nu bosatt mig i unive staden och börjat söka jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös kille som har spelat lite rp på andra servar innan men denna verkar vara den bästa då jag spelat på den i ungefär 2 veckor.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den har bra scripts och det verkar vara ett härligt community.

Hur hittade du Unive? Genom youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt rollspel och hänga med sköna människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa jobb som mekaniker eller liknande och bara hänga runt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart ska ni få ta eran tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka