Inaktuell nxtrry | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deno2K

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199137334089/

Vad är ditt namn i verkligheten? 11000014628a349

Vad är ditt discord namn? nxtrry#3860

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Damatrikov Kalak och är 22 år gammal. Damatrikov kommer från Moskva i Ryssland och brukas kallas Damkov i smeknamn. Damatrikov bodde med sin mamma i en liten lägenhet i slummen i Moskva. Han uppfostrades bra av sin mamma och har lärt sig mycket av henne. Damatrikov flyttade till Sverige vid 16 år för att plugga och han gick ut gymnasiet när han fyllde 18. Damatrikov har alltid varit intresserad i svenska bilar och SAAB är hans favorit märke. Han bor nu i Sverige och letar efter nya vänner att vara med, han har också köpt sig själv sin egna SAAB. Han talar med lite brytning pga hans ryska ursprung men hans vänner bryr sig inte om det. Damatrikov är en väldigt snäll person och familj är viktigt för han.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker det skulla vara kul att få jobba med nya arbeten och nya personer dessutom se vad mer servern har att erbjuda. Tycker RP är riktigt kul och jag tror att min spelupplevelse kan bli ännu bättre om jag får arbeta med nya jobb. Jag vill också förbättra andra spelares upplevelser och se till att folk har det bra på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag blev förvånad att när jag körde på servern först och tyckte att den var unik och inte lik andra. Det är riktigt kul att träffa andra personer på den här servern och det finns väldigt mycket att göra. Jag vill också hjälpa servern så nya och veteran spelare får en bra spelupplevelse och har det roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom min kompis som rekommenderade den på FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill mest bara ha det roligt och se till att andra har det roligt också. Om folk behöver hjälp kan jag stå till tjänst osv. Jag kommer försöka hitta arbete inom försäkring då jag tycker det är riktigt kul och själv vet jag hur viktigt det kan vara.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har lite RP tidigare men när jag prövade Unive fastnade jag.

Nekad pga inaktivitet och ingen discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka