Nekad nxtrry | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deno2K

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137334089/

Ditt Hex-ID: 11000014628a349

Vad är din discord tagg? abdino#3860

Vem var det som bannade dig? vet it står it

Hur lång tid var din ban? jag har blivit blackad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står ingenting jag blev bara en kalck sko

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har påriktigt ingen aning jag har tidigt blivit bannad för suntförnuft och sånt men har aldrig gjort något som är så drastiskt såatt man bli får blackad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det står ingentig och förstår påriktigt ingenting harv försökt nå mods och staffs men ingen svara och blev bannad för drygt en månad sen nu och det gör mig ledsen för denna servern va min favourit servfer och har aldrig försökt elr varit withelist elr spelat på en annan server en denna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vill bara ha en förklaring vrf jag blev blackad jag är ganska säker på att den cvar felaktig för som jag hjar sagt tidigare har aldrig gjort något för att bli BL

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare4blivit bannad för att jag inte tog det seriöst men pratade med en mod och sens dess har jag aldrig gjort något fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? påriktigt så vet jag inte ksk kunde ha gjort BL överklagaan lite tidigare

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att detta påriktigt är sveriges bästa fivem server och ingen server matchar dens rp synd att jag blev BL dock för att gillade verkligen denna server

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka