Nekad nxtrry | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deno2K

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137334089/

Ditt Hex-ID: 11000014628a349

Vad är din discord tagg? hamme#3860

Vem var det som bannade dig? vet it

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar i support

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att dom tror att jag tog support snacket som ett skämt för att jag fått igång voicechat av misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och körde inne i spelet på en och körde över hastighetsgränsen vilket är 120km/h. En polis ser då mig köra i denna fart och kör efter. Dem stannar sedan mig och säger att jag kör jätte fort och tänker då ta mitt körkort. Jag frågar om dem har bevis på kamera eller liknande. Dem säger då nej och säger sedan att dom ska söka igenom mig vilket dem inte får om dem inte misstänker mig för något (droger, vapen osv.) Dem börjar sedan diskutera om det och säger att vi ska ta det i support. Jag säger då "Såklart att vi kan det!". Vi hoppar in i support och börjar prata och diskutera om det. Efter att vi pratat en stund så råkade min voicechat sättas igång vilket har hänt många gånger. Dem i support tror då att jag flippar och tar det som ett skämt. Dem säger till mig argt då att stänga av den och att jag får ban om jag inte stänger av den inom en viss par sekunder. Jag fatta inte vad dem men ar och nästa som händer är att det står att jag blivit permbannad pågrund av lallande i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban eftersom att det inte var med meningen någonstans att sätta igång voicechat under en diskussion i support. När dem i support sa till mig att jag fick 3 sekunder på mig att stänga av den innan jag får ban. Jag fattar ju då inte vad dem menar utan tycker då att dem skulle "utvecklat" eller säga exakt vad det var jag skulle stänga av eftersom att jag inte fattade vad dem menade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lallande vilket var missförstånd, fear RP, Suntförnuft. Men dessa saker har satt sig i huvudet och lovar att det ej kommer ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stängt ner voicechat "appen" från början då jag redan vet och den sätts på automatiskt ibland. Men som sakt viste jag ej att den var på. Dem sa bara 5 sec sen blir du bannad jag trodde min mick borra eller något. Sedan blir jag bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ha uppe/igång onödiga appar på datorn när jag snacka Support så jag är fokuserad och så inget annat händer under en sådant snack. Men hade ej vociechanger ingån eller uppe. Den bara starta. Jag tog det till 100% seriöst. Det var ej meningen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka