Accepterad Nwllye | Ansökan till Servervakt [W.REINHARDT,]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nwllye

Medlem
Meddelanden
438
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Ella

Vad heter du på discord? Nwllye#6455

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Väldigt varierad, men slutar oftast 14 och kommer hem runt 15 och online till ungefär 21:30 beror såklart på vad jag känner för.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Flertal månader kan inte exakt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1017513004650221648/1019323658847649934/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter gör sitt jobb för det är dem som gör stora skillnader i rp:n då dem kan /kick /svban /revive /dv så jag anser att det inte är tillräckligt med folk som tar hand om alla servervakter och styr upp detta med all sv-abuse och allt sådant. Och det jag också vill hjälpa till med och bidra med är att ta hand om servern och alla lall spelare som rent allmänt som inte sköter sig på Unive. Rollen servervakt är inte bara makt det är att man har fått tillit och man är skyldig att hålla servern ren från lallare och regelbrytare (med detta menar jag att problemen ska komma till dig du ska ALDRIG leta efter problem som servervakt)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har kommit tillbaka nu till Unive efter att ha varit borta ett tag över sommaren, och jag blev av med min krim och servervakt pga inaktivitet jag har nu gått och blivit Bitr. Kriminalvårdschef och jag känner att jag upplever en hel del lall och dålig rp mm. Jag vill kunna hjälpa och bidra till server och dess staffs genom att ta hand om eventuella lallare och sådana. jag vill vara med och kunna styra upp Unive och få bort så många lallare som möjligt så att alla spelare får en trevlig och bra upplevelse på Unive. Jag vet att detta inte ser så mycket ut men jag har försökt fått in allt jag anser behövs veta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är delvis att du som servervakt inte tar återgärder när återgärder borde tas, eller att du som servervakt letar efter problem och problemen inte kommer till dig. Abuse är också om du t.ex sitter i discord med din kompis och han dog så ska du inte bara revva honom. Att kicka folk utan anledning eller någon grund, att banna folk utan anledning eller att bara använda din roll som servervakt för makt och det är INTE okej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka