Accepterad NWAD231 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coca cola 2

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? NWAD#9996

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Jo min karaktär heter Milan Madersultanov och han är 23 år gammal. Milan är en väldigt trevligt och hjälpsam person som gillar att träffa nya folk och umgås med de. Milans intresse är att kolla på bilar på piren och prata med folk om de. Men för Milan de här senaste åren har inte gått så bra för han. När Milan var 13 år gammal så dog hans föräldrar i en bil olycka. Milan blev jätte ledsen och han blev ganska arg. Så då valde han och börja göra mycket problem i skolan och han brukade slogs hela tiden med andra barn och det tyckte skolan att det var ej okej. Så då sparkade de ut han från skolan och då blev Milan hemlös. Men just nu letar Milan efter jobb så då ansöker han till medborgarskap så att företag vill anställa honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå och att jag kommer att göra roliga scenarion för båda partner i framtiden. Jag kommer också göra korta och utvecklade scenarion som kommer vara med hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man t.ex vill bara vinna och göra så att motpartnern kommer ha det inte så roligt.

Hur hittade du Unive? Jo jag spelade unive innan och jag tyckte att det var kul så då valde jag och komma tillbaka.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatisk nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka