Nekad nwad2023__ | Ban Överklagan [Faygooz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nwad2023__

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hashimiansson/

Ditt Hex-ID: 11000014cb1095d

Vad är din discord tagg? nwad.

Vem var det som bannade dig? Faygooz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: vdm.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fearrpade när en grabb riktade mot mig och sen så tydligen vdma jag han men från min perspektiv så var de dsync.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var en kriminell person som riktade mot mig och jag körde ifrån eftersom min bil va på och ingen blockerade mig. Jag körde därifrån sen kom jag tillbaks för att försöka prata med han men han vägrade att prata istället så väljer han och skjuta mot mig när jag är icke medlem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker halvt att det är en felaktigt ban men jag fattar att det kan bli lite dåligt rp att köra tillbaks till han när han har redan skjutit mot mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här innan då var de av en sv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte köra tillbaks till han jag skulle köra därifrån och inte komma tillbaks

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Kolla på klippet och gör en ny överklagan och var ärlig och beskriv allt, Kolla klippet och gör en ny bedömning om du tycker denna bannen fortfarande är felaktig. Därefter kan jag granska din ban överklagan och göra en ny bedömning. Just nu känns det inte som du lärt dig eftersom du börjar med att inte vara ärlig i din överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka