Nekad nurii63 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nurii63

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nuri

Vad är ditt discord namn? nuri63

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är pablo fasko som är 25 år gml som är en social och en öppen person som vill lära känna nytt folk, som liten var han kriminell alltså vid 15 års ålder, upp till 22 då han kom ut från fängelse. han har gått igenom mycke, gjort rån, grov misshandel, vapenbrott och förlorat många vänner. han vill flytta till unive för han hört mycket positivt om den staden. han älskar sportbilar, pengar och hänga med folk allmän. han är en snäll och bra person mot oavsett vem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som medlem vill jag bidra med glatt och bra humör, som sköter sig bra som medlem och hanterar situationer oså bra. respekterar alla så bra så möjligt, tar spelet på allvar och pratar med folk med bra humör och bara har en skön spelupplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha lika bra scenario tillsammans och inte bara jag som endaST ska ha det, klart båda spelarna ska ha chans att vinna scenariot som om en riktar pistol mot mig då ska jag leka rädd och inte bara löpa ifrån och sen hoppa in support och säga att han gjort fel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM inte döda NÅN UTAN anledning, och typ ramlar jag så säger jag aj assså som verklighet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes spelat västerort ett årsen och en till fast båda ligger nere, hade 300timmar någt, just nu har jag nytt konto då jag fått tillbaka spelintresse, 40h på miljonprogrammet.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? heter 01ghostkiller01 på steaam

Nekad,

Utveckla dina svar

du kan ansöka igen om 24h, lycka till

Tillbaka