Nekad nurii63 | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nurii63

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nuri

Vad är ditt discord namn? nurii63

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Mitt karaktar är en grabb som är en vanlig civil i spelet och får sitt lön genom att jobba o åker runt med feta bilar kläder och bildar vänner i spelet och har allmänt kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bidrar helt enkelt med att vara en bra spelare som sköter mig och gör karaktärens jobb helt enkelt. och är aktiv rätt länge om dagarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger motparten har dödat mig för jag gjort nått fel då jag ska hålla med i gamet och fortsätta spela mot motpartens vinst i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? asså reglerna alla är bra tex att man ska sköta allt o inte överdriva ovs så alla kan ha kul. typ är det vapenvila 24h då man ska hålla den regeln

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har bra erfarenhet, spelade fivem ett årsedan typ i server västerort rätt länge, och är väldigt duktig med ropllspel.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? i steam heter jag Ghostk1llah, är redo för intervju brushannnnn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka