Nekad NUMB GEEKY | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NUMB GEEKY

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/NUMB/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? NUMB_GEEKY#4203

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl Morozov han är född 1999-03-24 (22 år) Carl växte upp med sin mamma och pappa i en liten by precis utanför Unive.Carls pappa Erik jobbade som advokat i staden Unive och hans mamma Dusa jobbade inom sjukvården i Unive.Carls pappa Erik är svensk och har bott i Sverige i hela sitt liv men hans mamma Dusa kom till Sverige från Ryssland när hon var 11 år gammal så Carl är 50 procent svensk och 50 procent rysk.Men nu när Carl är 22 år gammal så ville Carl flytta in i storstaden Unive, Carl bor ensam och är arbetslös men gör ofta små jobb åt hans kriminella "kompisar".Carl är intresserad av dyra bilar och och fina smycken eftersom att hans barndom var mycket rik, men när karl hoppade av gymnasiet så ville hans föräldrar inte ha nåt med han att göra och kastade ut han då slutade Carl prata med dem helt tills han behövde pengar för en skuld men de tänkte inte betala det var då han fick börja göra mer jobb åt hans "kompisar". Carl har aldrig haft ett jobb förens nu.Nu vill Carl hålla sig på rätt sida av lagen och göra sina föräldrar stolta men han har det ganska svårt med hans kriminella "kompisar" som alltid behöver lite hjälp med leverans av "paket".

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill höja min RP nivå till den nivån många på den här servern har, jag gillar verkligen erat community.Servern är väl utvecklad men vill hjälpa till att förbättra den .Jag kommer spela med en hög nivån av rollspel och hjälpa andra förbättra deras rollspel.Jag har läst reglerna och kommer följa dem under tiden jag rollspelar.Jag kommer vara väldigt aktiv på servern och på dem jobben jag har.Jag är även väldigt mogen för min ålder enligt mig och dem flesta i min närhet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir väldigt inreserad av Unive när jag ser hur discord servern är uppbyggd på ett väldigt bra sätt och att ni har ett bra system och många spelare i fiveM servern så att del blir och känns som en riktig stad. Jag tycker också att ni har lagt till många bra funktioner i fiveM servern såsom apparna i telefonen affärerna m.m. Det verkar som en väldigt bra server att köra på och att utveckla mitt rollspel på.

Hur hittade du Unive? Jag tittade mycket på twitch när andra spelade på Unive och det såg väldigt kul ut. Så jag sökte på google efter Unive och joinade och valde att också stanna.och när jag såg att man kunnde även gå med i fiveM servern så blev jag väldigt intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att tillsammans med alla andra rollspelare få en hög roleplay nivå och en så bra FiveM server som möjligt så att fler kan hitta unive och gå med och så att det blir kul att spela men såklart också roleplay. Mitt roleplay mål är att bete mig som jag skulle ha gjort i verkligheten och jag tycker att jag når upp till det målet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att spela, ha kul, köra mycket Rollplay och vara aktiv både i FiveM servern och i Unive Discord Servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag tänker spela på Unive och jag kan alla regler och dem flesta funktionerna och mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka