Nekad Nullen65 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nullen65

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198852732093/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Nullen#1744

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2006

Berätta om din karaktär. MIn karaktär Tommy nilsson person och är upvuxen i spanien med sin mamma,pappa,syster och bror. När Tommy var väldigt liten så dog hans mamma och papppa i en bil olycka. Tommy kännde sig väldigt nere och ledsen över detta. Just nu var det bara Tommy och hans bror josef som skulle försörja sig själva och ta hand om varandra.Tommy samt josef ville inte bo på något behnadlings hem eller bo hos nägra anndra föreldrar som kunne ta hand om dom i vardagen. Tommy och josef valde istället attt ta hand om sig själva och varandra. Detta slutade inte bra för att Tommyoch josef började med att vissatas med fel personer i spanien. Det var personen som tex kriminela verksamheter samt drog handlare. Tommy och josef började snabbt lära känna dem och skulle börja få jobb så småningom. Gustavoch josef fick siitt första jobb vid 17 års older och hade som uppdrag att åka till sverige för att lämna en stor vapenlevarans med tunga vapen. När Tommy och josef väll hade kommit till sverige så körde de en stor truck som en lastbil tex. Polisen tyckte då deta var skumt och stoppade dem. Och hittade sedan vapnena i bilen. Maffian i spaninen blev väldigt arga på Tommy. Maffian kidnappade sedan Tommy och josef och ville igentligen döda dom men de gjorde inte det.Tommy och josef hade tur i detta fal de togs sig ut på gatorna och fortsatte med det dom var bäst på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har märkt att på unive under tiden jag har varit på servern har jag märkt att man har vädligt mycket möjligheter som spelare då det finns vädligt mycket scennarion och roligt rp man kan skapa på unive. Ni har de möjligheterna och det är jag väldigt glad över. Jag har rpt på unive väldigt mycket under min tid på fivem och lärt mig hur man ska vara ig som en person och jag tycker att unive kan hjälpa en med det att kunna utvecklas och nå sin högsta potential som rolspelarepå både ett roligt,efektivt och bra sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra stämning på servern samt då jag är väldigt duktig på att skapa långa samt roliga scennarion. Kommer bidra med ett bra rolspelande från min sida då jag kommer att göra mitt bästa för att kunna skapa roliga stunder på servern. Kommer bidra med positivitet då jag alltid kommer vara positiv och kommer vilja unive som, servern det bästa hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid behöver vinna ett scennario och istället tänka på ditt eget bästa och ditt liv i olika scennariont kidnapni scennario då¨du ska tänka att du alltid ska lyssna på vad kidnaparen har att säga istället för att säga imot honom

Hur hittade du Unive? en vän bjöd in mig till servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka