Nekad Nullen65 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nullen65

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil 15 år gammal

Vad är ditt discord namn? NUllen#1744

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenta larsson. Kenta är uppvuxen i malmö med sina nära och kära,mamma,papppa,syster och en bror. Kenta har under hela livet haft ett bra förhållande till vuxna och barn. Under kentas yngre år mellan 1-13 så mådde kenta jätte bra. Kenta hade ett liv som inte gick att stoppa och han skulle göra allt för att nå sina mål i livet. Kenta hade en enda dröm detta var att han skulle en dag bli sjukvårdare och han skulle gör aallt för att nå detta mål. Under kentas yngre år så var det hans kompisar som hade pushat honom framåt och altid stöttat honom när han har haft tyngre perioder i livet. När kenta skulle börja högstadiet så fick han informationen att han skulle flytta med sin famij till en stad som kallas för kristinehamn som ligger i karlstad. När kenta fick reda å denna information så blev han allt från frutrerad,arg och ledsen för att han ville inte lämna sina kompisar och lärare som han tyckte välldigt mycket om.
Under 1 års period så gick kenta igenom något som han aldrig skulle tro att han skulle behöva göra. Kenta gick igenom sykist ohälsa och gick på terapi under 1 års tid. NU var det dags för kenta att börja skolan igen. Kenta började må bra igen och han såg något i sig själv igen som han hade aldrig sätt förut. Kenta började mp bra och hans föreldrar var stolta över honom. Kenta hade ju end dröm i livet och det var att bli sjukvårdare. En dag när kenta kom hem så stod hans föreldrar vid dörren och väntade på honom. "Hej mamma och pappa vad har hänt,eller vad har jag gjort" Kenta trodde att han hade gjort något dumt men det var raka motsttsen. Kentas föredlrar säger till kenta att dom har löst en prao plats på sjukvården i malmö
Kenta blev så glad så han hoppade tre hopp runt i luften och sprang tre varv runt huset av ren och skär glädje. Sanrt var det dags för kenta att börja prao. Kenta sitter i sjuvårdar lobbyn och väntar på kommande personal. Kenta börjar skaka av nervositet och känner sig pirrig i magen. Efter ett tag så höjer en person rösten och säger "Kenta! Välkommen du kan följa med mig" Kenta följer med personen och börjar även sitt första arbetspas på praoen. Efter två vekor så skulle kenta få reda på hur deta gick för honom. Kenta var nöjd över sig själv och visste inerst ine att han hade gjort sitt bästa och även gjort ett bra jobb. Kentats besked skulle komma. "Kenta! du har gjort ett supper bra jobb och jag vill erbjuda dig sommar jobb här sedan till sommaren" "Skojar du säger kenta,tack så extermt mycket
Kenta fäller en tår av glädje och beger sig ut från sjukhuset med ett glatt leende på läpparna.Året var 2020-07-01. Det var dags för kenta att åka till sjukhuset för sin sommar utbildning samt sommar jobb. Kenta var glad och var exaltread över sin utbildningnivå och gick in med inställningen at han skulle göra sitt bästa. "Hej kenta är allt bra idag välkommen" Tack säger kenta och går till omklädningsrummet för att ta på sig sin overall. Kentats första lektion var att han skulle ha redskaps utbildning inom redskaps Kenta fick lära sig under denna utbildnig hur man använder olika redskap under olika situtationer. Deta var en utbildning som Kenta tog stor lärdom av. Kentas dag var slut och han var super nörjd. När kenta kom hem till sina föredlrar så var dom super nörja över hono och kenta visste att han hade gjort något bra och vissat sina föredlar vad han går för.
Nu var det dags för dag2 för kentas sommarjobb. När kenta kom till sjukhuset så var det dags för ny utbildning och denna gången var det hur man tar emot kunnder osv i olika situationer. Under denna utbildnig så fick kenta lära sig hur man tar emot en stressad persson. Sedan fick han lära sig hur man tar emot en medvetslös persson och till slut fick han ta emot en persson som hade brytit något ben i kroppen. Kenta tyckte detta var roligt samt lite otäckande kenta visste att han inte var så gammal och visste att det inte var pårikgit. Efter dena utbildning så ville läkarna snacka med kenta om hur han mådde fter dena utbildning då de berättade för kenta att alla hade gått igenom detta och att det visste hur det känndes.
Detta lättade absolut på kentas hjärta. Dagen var slut. Nu var det dags för sista dagen på kentas utbilnding det vuar dags att han skulle lära sig hlr. Kenta kom till sjukhuset och lära sig hur man fick puls på en medvetslös persson. Nu var kentas sommarjobbs utibildningen. Kenta skulle få reda på sitt besked. "Kenta! Kom hit sa läkaren" Kenta! Du har gjort ett super bra jobb och jag vill se dig här igen när du har blivit större. Kenta hade lärt sig hur man skulle agera i olika situationer och hur man ska kontrollera olika scennrion i olika lägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker unive är en grym server som jag även spelade på innan. På unive rolerplay så kan man bilda roliga samt utveklade scennarion som är välutvecklade samt att andra folk på servern kommer tycka dem är roliga. Jag kommer bidra med bra rp nivå från min sida, En bra bild av mig själv då jag kommer vara trevlig och orningsam böand anndra spelare på srvrn samt staffs och ägare på servern kommer bland annat vissa ra karaktär,disiplin samt bra attityd. Kommer streama på servern då det kanske kommer in lite folk genom det och tycker unive är bra tex. Min rp nivå kommer spridas tilla anndra spelare på servern då det kommer spridas min positiva och glads sida kommer smitta av sig till anndra spelare på servern genom att vissa at jag är mogen och att jag har något där att göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska se båda sidorna av ett perspektiv att man tex inte behöver vinna varje scennario samt att ma kan tänka att man kan vina nästa scennario istället. Att om anndra gänget eller någon annn gjorde det bättre så låt dem vinna då och tänk istället att du kan vinna nästa gång utan att hoppa i support efter varje scennario.

Hur hittade du Unive? en kompis bjöd in mig för 1år sedan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Nuvarande Roller:
📑Medlemskap Ansvarig
💰
Donator++++💸
🏷️Medlem

👮‍♂️Polismyndigheten

FD:
💼Jobbstyrning
🔧Mekonomen
🔪Kriminell
☠️Old Riders MC
🇮🇹 Bonanno Family