Nekad nuleee | Medlem ansökning (Hug0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nuleee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nuleeeeee/

Vad är ditt namn i verkligheten? nour

Vad är ditt discord namn? nuleeeee#3420

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Bakgrund och ålder:
Min karaktär är uppvuxen i Göteborgs för-orter vilket speglar sig i hans dialekt. Han heter Nule, är 24 år och är allmänt pratsam och glad. Nule har som barn haft väldigt lätt för att skaffa kompisar och aldrig haft problem med bråk och liknande. Dock har han en kriminell bakgrund sedan han var 12 år då han började umgås med fel vängrupp. Nule började ta lätta droger redan som 13 åring och hamnade snabbt på Göteborgs gator. Detta var i hans ögon inget ovanligt och konstigt eftersom alla hans vänner, mamma och pappa både rökte och håll på med lätta droger. Hans föräldrar är skilda sedan Nule bara var 2 år och pappan är djupt involverad med Frölunda äldres kriminella organisation. Detta har lätt till att Aziz släkten ofta hamnat i fara och olika situationer Nule aldrig ska behövt uppleva som barn. Nule har blivit mer och mer involverad i gänget sin pappa har arbetat med. Han har suttit i fängelse i 2 år sedan han blev 18 för grovt narkotika brott och vapenbrott. Ända sedan att han kom ut ur fängelset har han ändrat riktning, fokuserat på det bättre och att komma ut ur detta kriminella liv han levt.

Känslor och intressen:Nule har lätt att få känslor för tjejer och har sedan ung ålder haft många tjejer som dragit sig till honom. Han vet med säkerhet att han är heterosexuell. Nule är även relativt konflikträdd då hans föräldrar ofta har bråkat under ung ålder när dem fortfarande hade kontakt. Nule har stora intressen för fotboll, sport, finske, men även odling. Odlingen har han ofta använt under sin kriminella tid men det försöker han vända på och skapa något positiv av det istället, som en bondgård. Han försöker också göra skillnad för dem yngre barnen i förorterna så att inte dem hamnar i samma situation som honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag vet att jag kan skapa roliga och spännande sammanhang och situationer för kontent och annat. Jag har planer på att streama om jag blir medlem på Unive och vill även gärna göra skillnad på server. Ifall jag blir medlem är det en stort plus för min streaming karriär och jag tror verkligen att det kan ge mig hjälp för att utveckla min kreativitet för kontent. Jag vill även ta min RP till en ny nivå och spela med seriösa kreatörer där jag känner att jag passar in.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig karaktär som kommer starta roliga konversationer, scenarion och situationer. Jag kommer göra stor skillnad på kontentsidan då jag redan nu har idéer på stora roliga projekt jag kommer starta med andra av serverns spelare. Jag skulle även kunna bidra lite till moderatorers del ifall det skulle behövas. Jag jobbar just nu deltid med moderering för ett spelföretag där mycket av mitt jobb utgår ifrån discord och moderering på webbsidor som denna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ser det som att jag inte skapar scenarion och spelar för min egen del utan att jag även måste ta hänsyn till att jag ibland kan förlora och att motparten kan vinna. Att jag måste ta hänsyn till att det inte bara är jag som spelar och mitt ego utan att andra också kan vinna på hur jag är och vad jag gör, det gäller samma sak tillbaks såklart.

Hur hittade du Unive? Först hittade jag servern på twitch i och med att jag kollar väldigt mycket på GTA role play, sedan har jag även 4-5 vänner som har tipsat mig om servern i och med att dem vet att jag gillar GTA role play och skapar bra kontent.

Tillbaka