Nekad nukiee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nukie

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nukiethedon/

Ditt Hex-ID: 11000014936eacb

Vad är din discord tagg? riktig

Vem var det som bannade dig? Emilia om jag inte minns fel, va ett bra tagsen.

Bild på banmeddelande: 1758560330609.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag köpte krim på ett annat discord konto för jag hade prishöjning ett tag. ((tagen från min gamla ban, om den fortfarande stämmer))

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Antar att jag köpte krim på ett alt konto medans jag hade indraget om jag ej minns fel, sen fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det stämmer så va den ju rätt då jag hoppade över betal systemet och valde att köpa på ett nytt konto så det stmmer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Haft tidigare fast jag har lärt mig av dom, dom e rätt så gamla om jag ska vara helt ärligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat följa reglerna och vänta ut min krim varning osv, eller vad jag nu hade, och göra rätt, istället för att hoppa över systemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, lärt mig mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja! + om ni ej hittar mitt hexid kan det vara fel steam konto, då philip sa det inte fanns ngt hex id men isåfall får ni leta efter namn vis eller discord id, 1202017738340700201 , eller nukie // rr eller riktig

Senast ändrad:
vill bara tillägga också att jag skulle få unban vid tidigare tillfälle men hexid´et funkade ej

Det där är ju ingen banbild? Det där är ett beslutsbevis
aa asså grejen e att jag har inte gta eller fivem ner laddat just nu, ska bygga dator snart o har ingen bild ngn stans o har ej skickat ut på mina tidigare unbans så kan ej få tag på den, om inte du kan få upp ban bevis på mig

Tyvärr då kan jag inte hjälpa dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka