Accepterad nukiee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nukie

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199551982047/

Ditt Hex-ID: steam:11000015edfa9df

Vad är din discord tagg? nukiethedon

Vem var det som bannade dig? Philip320 tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? förmodligen när jag fick indragen krim eller typ gjorde något så fick jag väll perma ban på discorden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ingen aning alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ingen aning om den är felaktig eller något, men har nyligen köpt krim och behöver få tillgång till krim discorden så jag kan börja rpa krim ingame utan att få problem för jag inte är med i krim discorden (förmodligen en av mina gamla konton som e bannad på servern, och har namn på lite olika konton som kan ha med bannen och göra som kan ha fått mig ip bannad eller något på discorden).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har flera bans ingame, men super gamla banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

behöver du mina discord namn så är det bara o komma pm, för ett av mina gamla discords har ett ganska fult namn som jag inte vill gå ut med på forumet..

har 1 som jag kan garantera är bannad på krim discorden, så skicka gärna ett pm till mig så skickar jag det :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka