Nekad nukie1x | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nukie1x

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Ditt discord namn: usdfelony

Ditt Hex-ID: steam:11000014936eacb

Vad för typ av beslut gäller det? 12.5p krim

Vem/vilka tog beslutet? zero_br1ks

Varför tror du själv att beslutet togs? Tycker att det är felaktigt, ser skevt ut men felaktigt.

Hur är beslutet felaktigt? Allt börja med att askar jagade oss, vi stannade och då började dom pitta runt sen kommer en hoj så vi riktar på han, han krashar eller quitar, ingen aning, sen så skjuter dom alla mot oss, inga skott mot däck, bara huvud, och så fortsätter det så i kanske 15 min sen så skickar dom prio så ja åker dit och då säger dom att dom är vid en bro, så när ja åker dit skjuter dom mig direkt, och jag hör dom åka därifrån, vilket jag tyckte, så ja ser 2 pers, inga andra bara 2 pers vid en bil som har skjutit mot oss innan (som vi har klipp på) och så ska ja åka ner för och plocka dom, eftersom han som ja åkte med sa att det va helt fel personer, samtidigt som vi åker ner så kommer askar och dmg (våran allians) och skjuter mot min bil så ja förlorar alla mina däck och har ingen chans att plocka dom, sen så sker det ännu en skottlossning sen krashar ja o sen behövde jag hoppa supp.

+ jag trodde att de va oppositionen som lagade bilar som shoot on sighta oss flertalet gånger, vilket nu instämmer efter vi har kollat våra klipps och de samma grabb, dock så shoot on sighta ja inte för ja trodde de va dom som va under bron som campade på oss och skjöt våra bilar och döda 1 av våra grabbar och hade jag kört fram så hade jag blivit skjuten.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte klipps på mitt perspektiv, eller något när ja skjuter dom men har klipps på dom som ja skjöt som hade shoot on sightat oss innan osv.

https://medal.tv/games/gta-v/clips/n6nCHAqwKH7vkrrzC?invite=cr-MSxDTlosMjAyNzk1OTg0 - här e klippet som staffs inte ville se i support, där dom shoot on sightar oss, har andra klipp också men detta har ja just nu

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka