Accepterad nuki1 | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nuki1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? mdx0389

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi Mommo och är 21 år och är född och uppvuxen i Gällivare. Han hade en fin uppväxt med bra mamma men hans pappa hade aldrig tid med han. Abdi hade dock många bra vänner och hade bra betyg i skolan tills han blev 15 år då dog Abdi mamma. Abdi blev deprimerad och då ville han bara försvinna då hans pappa jobbade hela tiden och inte hade tid med Abdi började vara med dom som hade kontakt med dom kriminella och Abdi började köpa och sälja droger vilket ledde till att han hoppade av gymnasiet. Abdi tjänade mycket på droger. När Abdi precis hade fyllt 18 år så gick allt åt helvete. Abdi skulle leverera 50 tusen till några grabbar men när han gick med pengarna i en väska så kommer det fram 3 stycken och råna han med hjälp av en pistol och kniv. Anledningen till att han blev rånad var för att han hade flexat sina pengar på instagram. Dom som Abdi skulle leverera pengarna till misshandla Abdi och tortera han för att Abdi inte hade pengarna. Abdi hamnade på sjukhus, efter 1 månad kunde han gå och var i bra form. Abdi visste nu inte vad han skulle gö så han skaffa ett jobb men blev sparkad när han var 21 så nu vill han starta nytt liv på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan faktis bidra med hög rp nivå och inte lalla och ha bra rp och inte lalla ba ig och har spelat på andra servar som har varit social rp och hög rp nivå och har spelat som polis krimnell och vianor

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda ska kunna vinna ett scnarion så det ska vara jämt som möjligt. Och båda sidorna ska ha kul inte bara den enna alla ska ha kul. Man ska inte spela för att andra ska vinna båda siderna ska ha kul och det ska vara rätvis.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja vad meta gaming och vdm och dom andra jag har kunnit sen gammla tiderna och jag läste bara för säkerhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har spelat unive sen 2022.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till Muntlig Intervju! Du har 48h på dig att din intervju! Annars blir den automatiskt nekad! Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka