Nekad nuki1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nuki1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199475617774/

Ditt Hex-ID: 11000015a526fee

Vad är din discord tagg? mdx_1456

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-07 155646.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spelade paintball med några och sedan gav dom vapen för dom skulle hjälpa mig skjuta några killar sedan visade det sig att dom var icke medlemar och då fick jag skiten för tydligen så hade jag hjälp några spoofare står det i min ban men jag vet inte vilka dom är eller någoting jag har bara spela paintball och skjutit med dom ingame lite granna inget mera och jag förstår att ni bannar mig för det men jag hade ingen aning om att dom hade spoofat in sig elelr att dem var icke medlemar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag spelade paintball med några och sedan gav dom vapen för dom skulle hjälpa mig skjuta några killar sedan visade det sig att dom var icke medlemar och då fick jag skiten för tydligen så hade jag hjälp några spoofare står det i min ban men jag vet inte vilka dom är eller någoting jag har bara spela paintball och skjutit med dom ingame lite granna inget mera och jag förstår att ni bannar mig för det men jag hade ingen aning om att dom hade spoofat in sig elelr att dem var icke medlemar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte om jag hade varit medvetande om att dom hade spoofat och varit icke medlemar så hade det varit en super rätt ban men nu visste jag inte om att dom hade spoofat eller att de var icke medlemar så den är inte rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång blev ja bannad för powergaming o efter det har tagit lärdom så har it fått något sån ban längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? it get dom vapen eller köra paintball med dem ja är med savage han har rätt t att bana mig för innan man truster står det ./ja sen det stog en helt text är du säker det var mitt fel ja borde tänka efter innan skriver eller svarar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka