Nekad NuhBre | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NuhBre

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonit Ajvazi

Vad är ditt discord namn? nuhish

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adem Jashari, han är född år 2000 29 Maj, och är i dagsläger 23 år gammal.

Adem har alltid varit en våldsam unge, han blev född här i Sverige men hans föräldrar invandrade hit år 1999. Adem har bott i Rosengård, Malmö hela sitt liv. Han har blivit avstängd från skolan när han var yngre ganska mycket. En gång så blev han även polisanmäld för grov misshandel i skolan. Senare i livet började Adem ta tunga droger, han blev snabbt besatt och beroende. Han började göra grövre brott så som att råna andra/butiker. Han har gått in och ut från fängelset flertalet gånger med sina vänner. Nu när han och sina vänner är ute från finkan så vill de göra de dom alltid varit bäst med, ställa till med problem.

Adem har alltid tyckt om vapen, snabba bilar, och helt enkelt saker som ger han en adrenalinkick. Han har varit så sen ung. Han har inte heller riktigt några känslor då all känsel har gått bort efter all trauma han haft sen liten. Just nu så går han rundor känslokall och ute efter de han gillar mest, adrenalin och status.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra servern genom att följa regler, jag kommer även föreslå ändringar i Servern som gynnar er. Kommer att vara en person som följer RP och rapporterar folk som bryter mot server reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario och låta dom du spelar med vinna nån gång också

Hur hittade du Unive? Av en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka