Nekad Nueve | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nueve

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gabriel

Vad är ditt discord namn? Tp2

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nueve montana 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rooliga scenarion alvarlig och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: polis. ska vara från sverige och vara upväxt i stockholm

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig och väldigt social rp. skaffa fram roliga scenarion och allmänt göra det roligare för andra spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst innebär att man som spelare ibland låter den andra parten vinna för att skapa bättre och mer realistiskt rollspel och roligare scenarion. Det handlar inte om att ge upp, utan om att prioritera berättelsen framför att alltid lyckas själv. Genom att exempelvis låta polisen gripa dig, eller samarbeta som gisslan vid ett rån, bidrar du till ett mer engagerande och trovärdigt scenario för alla inblandade. Bra RP bygger på samspel – inte på att alltid försöka vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag fick en varning och jag bröt inte reglerna igen nu ser jag alltid till att läsa reglerna innan jag går med i en server

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random Deathmatch Innebär att döda eller slå andra spelare utan rp bakomliggande scenario. 2.REACTION RP alltså din karaktär ska spelas med rimliga känslor utifrån situationeen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag verkligen är taggad att spela unive eftersom jag hört så bra om staffsen och spelarna så e väldigt taggad. ja kommer också komma med rolig rp och roliga scenarion kan jag lova

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

har gjort de redan heter nueve

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Nekad ansökan
Anledning: Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka