Accepterad Ns3lucas | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ns3lucas

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? realbanditen

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lulle Vårulle han är 25år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tycker om bilar snäll trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag bode i ett hus vid grovestreet och min mamma drack mycket och jag blev mobbad i skolan och när jag blev 18 fick jag en bil av min farmor. framtidsplaner är väl att gå med i ett kriminelt gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion bra social rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Sagt blå istälet för mejlen Jag ska inte sägga blåa igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja jag har läst era regler: Exempel på 5 regler är t.ex 1. RDM=När du dödar någon utan en anledning, 2. VDM=När du använder ditt fordon som ett vapen 3. Powergaming=Om du blir påkörd och du ej rpar på dina skador. 4. Röstregeln=När du rpar fullvuxen karaktär fast med ljus röst, vid ljus röst så ska voicechanger användas. 5. NLR=Om du t.ex blir dödad och du går tillbaka till den personen och kidnappar den eller något annat liknande, du får ej komma ihåg vem som gjorde det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

min karaktär heter Oscar Ohlsson. Oscar har 2 syskon och har bott hemma i hela sitt liv. men nu har han bestämt sig för att flytta till ortenwave staden. Oscar gillar bilar, mat och att träffa vänner. hans bröder heter wilmer och fredrik. Oscar ville åka till ortenwave staden för att träffa vänner han känner där men även för att påbörja ett nytt liv här. Oscar är 25 år gammal och fyller år i Oktober. Oscar är snäll och trevlig och växte upp i en bra familj. efterssom han har svårt att käna pengar och är ganska lat planerar han på att gå det kriminella hållet för att käna sina pengar. hans planer inom det kriminella är att gå med i en verksamhet och hamna på toppen av vapenmarknaden och senare bli rik. när han blir rik ska han lägga allt på rött och antingen bli hemlös eller bli 10 gånger rikare och gå från vapenmarknaden till att investera i.

och om du undrar varför det är nyt namn e det för jag har gjort ny gubbe därför och andra saken jag behövde utveckla.
jag spelar min karaktär konsekvent, realistiskt och med respekt för serverns lore och regler.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka