Nekad ns1hs | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

detjugitreee

Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? 23_better_than_g1

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Hassan och är 19 år gammal. Abdi är en helt vanlig grabb från förorten som hade en ganska dålig uppväxt då han blev slagen som liten av sin mor. han försökte bli en bra person men hamnade fel och kom in på de kriminella. Abdi har inga vänner direkt och måste hitta sig själv innan de är försent. nu försöker Abdi att få pengar och ett bra jobb då han behöver pengar för att kunna leva bra till sig. Abdis intressen är bilar och kläder då han oftast klär sig i märkeskläder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra RP och leva som en vanlig person och bete mig som en vanlig person

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för de e kul inte för att vinna och båda parterna ska vinna inte bara en part för det ska vara roligt att spela

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp jag har läst och förstått. RDM står för random deathmatch till exemple om jag går till torget och dödar någon utan anedning eller om jag skjuter någon utan anledning! VDM står för vehicle deathmatch och det är då om jag kör över någon eller dödar någon genom mitt fordon lite mer förklaring, an använder sitt fordon som ett vapen. Combat loggin är vi säger att jag blir rånad och då kanske jag har 1000kr kontanter jag inte vill förlora dem 1000 kronorna så kan man lämna servern/ alt f4 eller något som man disconnectar med. Så blir det combat loggin och det är inte tillåtet inget av de jag har skrivit här är inte tillåtet!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? typ 100 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä inte direkt att jag försöker bara köra bra och schysst spel/rp och ska mig ett jobb kanske köpa lite bilar. Och bara ha roligt och följa alla regler. har varit medborgare innan

Nekad. Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning, se till att få med alla kriteriet (Namn, efternamn, uppväxt/bakgrund, intressen, känslor som karaktären har och framtidsplaner). Utveckla även vad du kan bidra till serverns rp.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka