Accepterad ns1hs | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

detjugitreee

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113524221/

Ditt Hex-ID: steam:110000144bd53fd

Vad är din discord tagg? detjugitreee

Vem var det som bannade dig? ken12

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-18 214339.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han banna mig för att jag var med i en dc server som det var en bild på själva philip 320 och en bild på en annan staff på unive. och detta skulle alla personer göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina två andra kompisar satt och snackade bara( bra att påpeka att vi inte satt och rpade samtidigt) .och sen så hör vi att det joinar en användare som inte vi visste va. sen säger han " ha det bra grabbar" och sen blir vi taggade av ken 12 och william. Och detta kommer inte upprepas igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en giltig ban och detta skulle alla personer göra om det var i hans situation och att det fanns bilder på två staffs. detta kommer inte hända igen och jag kommer ej joina eller skapa nån sån server igen eller nått sånt liknande igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 5 gngr innan en av slagits på sjukan, copbait sen den tredje vet jag inte och av dom alla bannsen har jag lärt mig mycket av. copbaiten var pga att de skede ett juvelrån som jag kollade på och sen så börja en av poliserna bara skjuta mot mig för ingenting sen så prata jag med en annan polis då kom han som skottade mot mig fram och sa ´´du får it vara här`` då jag pratade med hans kollega och sa käften till honom som skottade sen la jag en burnout och gitta. och sjukhusset var pga av att en grabb börja slå mig så slog jag tbka då jag fick bann men inte han, anticheat buggen och c logg då jag glömde att de inte var en shot and loot server och sa n ordet i krim vc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ta bort servern och inte ha kvar den då de fanns irelevanta saker där tex bild på 320 och en annan staff

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig gå med i en dc där det är grabbar som skickar ut massa konstiga bilder och att inte lita på folk som säger att man ska joina och att det inte kommer hända nått.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka