Nekad NS1ELVIS | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NS1ELVIS

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vigge

Vad är ditt discord namn? Euuro Har ingen tagg för discord har tagit bort det eller venne vad

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter sven mohati han är 23 år gammal och när han var liten var han med om en bilolycka och bröt armen detta gjorde så sven mohati fick lindriga skador men nu har han blivit som vanligt. I hans familj så hade dem ganska stökigt och därmed fick sven mohati dåliga betyg i skolan. Sven mohati gillar att spela tennis och vara med sina vänner. Sven mohatis favorit bil är audi rs6 och han är intresserad av bilar hana vill jobba med bilar och gick fordon programmet sven mohatis pappa dog när han v ar liten av bilolyckan detta gjorde sven mohati mycket deprimerad under sin barndom då han hittade på mycket duma saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hålla en hög och seriös rp nivå och vara mycket aktiv. Detta kommer också göra jobb rpn högre och jag kommer bidra med många roliga och bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är att man inte spelar för att vinna utan skapa ett socialt och roligt rollspel. Jag anser att ett scenario blir roligare om inte motparten spelar för att vinna.

Hur hittade du Unive? youtube

Nekad vet ej vilken dc tagg som är din finns 2 st med samma namn samt utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka