Nekad Ns1einar | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ns1einar

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084201860/

Vad är ditt namn i verkligheten? ADMIR

Vad är ditt discord namn? 1.CUZ#7265

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter quattro ström och han är 20 år gammal och kommer ifrån en lite mindre stad än Los Santos, han vill flytta till en ny stad eftersom det har hänt mycket skit i hans stad som han bor i just nu. Hans pappa är kriminell och då gick ju självklart Quattro i sin pappas fotspår, så han började med kriminalitet tidigt i livet. Han började att röka på när han var 14 år gammal sen vart det bara värre i hans liv han började hänga med de äldre och började råna personer/butiker, så fortsatte det så tills han vart 16 år så han polisen ta honom så fick han fängelse i 4 år. När han kom ut var han 20 år och ångrade mycket vad han gjort så han tänkte börja ett nytt liv och skaffa ett vanligt jobb men då fick han ett samtal av hans syster att hans mamma ligger på sjukhuset och att hon har blivit påkörd av en bil, han hinner inte till sjukhuset innan hans mamma tar sitt sista andetag, då kändes det som att hans liv började om, så hamnade han i det kriminella igen så nu är det som det var för 9 år sen. quattro vill flytta till en ny stad för han inte vill minnas nånting mer från den staden så quattro skulle bli skit glad om han fick komma in i er vackra stad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att kunna höja rp nivån så mycket som möjligt. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag inte spela för makt och pengar, jag vill bidra med roliga scenarion och ge folk ett gott leende på läpparna, eftersom denna server verkar som en mycket bra server, man möter på nya rpare varje dag och det blir roligare att spela för varje dag. tycker att det är en välutvecklad server med mycket bra staffs. Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. Jag har massor av erfarenhet av andra servrar. Jag har läst reglerna. För att jag ska förbättra min rp läser jag andra servras regler, det brukar finnas tipps där om hur man kan ta rp till en högre nivå. Jag vill även ansöka till gäng för att utföra rån osv. Mitt största intresse är att titta på filmer/dokumentärer om smarta tjuvar som utför rån och liknande. Och det som skulle vara ännu roligare är att utföra det dem gör fast i ett spel. Serien "lupin" är en av mina favorit serier då tjuven han smarta tekniker. Han vet hur han ska ljuga för poliserna. jag vill använda hans ideer och göra dem i spelet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna höja rp nivån så mycket som möjligt. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag inte spela för makt och pengar, jag vill bidra med roliga scenarion och ge folk ett gott leende på läpparna, eftersom denna server verkar som en mycket bra server, man möter på nya rpare varje dag och det blir roligare att spela för varje dag. tycker att det är en välutvecklad server med mycket bra staffs. Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. Jag har massor av erfarenhet av andra servrar. Jag har läst reglerna. För att jag ska förbättra min rp läser jag andra servras regler, det brukar finnas tipps där om hur man kan ta rp till en högre nivå. Jag vill även ansöka till gäng för att utföra rån osv. Mitt största intresse är att titta på filmer/dokumentärer om smarta tjuvar som utför rån och liknande. Och det som skulle vara ännu roligare är att utföra det dem gör fast i ett spel. Serien "lupin" är en av mina favorit serier då tjuven han smarta tekniker. Han vet hur han ska ljuga för poliserna. jag vill använda hans ideer och göra dem i spelet.

Hur hittade du Unive? genom mina vänner som tippsade om eran server som är skitbra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt i denna server och förhopnningsvis skaffa ett gäng med vännerna och skaffa minnen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja jag spelar på Galaxy Racer RP 15+ royal crew ibland och när jag har tid så spelar jag på polismyndigheten men det händer typ 1 gång i veckan

Senast ändrad:
Tillbaka