Nekad ns1 tur3 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ns1 tur3

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ture

Vad är ditt discord namn? dizzy7x

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi olsson och är 19 år gammal, han har varigt i en del små städer men vill flytta till en ny stad/unive och vill vara kriminell, ja har varigt i andra städer och haft de tråkigt då de har haft dålig rp nivå ,och därför vill ja flytta till unive för att nå en server med många spelare och bra rp, och vill skaffa vänner som är bra och gå med i något nätverk eller typ gäng, ja fick mer vilja att flytta hit för flera vänner har flyttat hit också och vill följa med dem, och ha en bra och rolig tid här på unive, han gillar också mycket artisten einar och gillar hockey

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp samt rolig sinarion. jag kan ochså bidra med seriös rp. jag kommer försöka hitta ett wl jobb till början och rpa roligt men Och så kommer jag försöka gör rpn bättre Men vi får se i framtiden vad som händer!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna förlora scenarion och att man inte ska bli arg samt ska man ha roligt på båda sidorna i ett scenario. jag kommer kunna förlora scenarion samt ska jag försöka så det blir roliga scenarion på båda sidorna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna t.ex RDM=random deth match, när du dödar någon utan ett grunlägande cinariom RDM= är ifall du ska döda någon som måste man ha en andlednig för att du dödar eller sjuter VDM= vehicle deth match, man får inte köra på någon med ett fordonutan någon anledning Copbait=man vill ha någon uppmärksamhet av en polis, tex drifta framför polisen, FearRP= att man ska väna sig om sitt liv, och rp som att man är karaktären som man spelar som Metagaming= ta information utanför sin karaktär tex att man får information från dc eller någon anna app NLR=new live rule, om man dör så får man inte komma ihåg något från det förra livet Combatlog= medveter undviker ett sinarium, lämnar spelet när man tex blir rånad Powergaming= när man typ krockar med ett fordon, att man ska reagera inför skador som sker Sunt förnuft= att man har ett lågigst tänkande, typ som att du gör det som du skylle göra irl Ooc= är att man inte ska fråga om knappar och för knappar man ska använda Halv- Ooc= att man typ frågar på ett annat sätt och säger muskel istället Lockal- Ooc= att man frågar chatten istället för att säga i karaktären

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på flera andra servers som har bra rp och så har jag ochså bra rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? se till så att det blir bra rp samt roliga scenarion

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka