Accepterad ns1 tur3 | Medlem ansökning [A1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ns1 tur3

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ture

Vad är ditt discord namn? papisantanaokejokejokej

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Barre Ström är en 18-årig ung man

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kriminell, snäll, tänker om folk. då han är i sin kriminella värld men tänker på folk och är väldigt snäll om sig. omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Barre Ström är en 18-årig ung man som nyligen har börjat sin väg in i kriminalitetens värld. Född och uppvuxen i en tuff stadsdel, där livet ofta har varit en kamp, har han snabbt lärt sig att överleva genom att ta risker. Med ett skarpt sinne för att läsa människor och en naturlig förmåga att anpassa sig till svåra situationer har han snabbt blivit en del av det kriminella nätverket. Barre är inte den som söker uppmärksamhet, men hans tysta närvaro och viljan att alltid hitta en lösning på problem gör honom till en värdefull medlem i gänget. Trots sin unga ålder har han en vuxen attityd och vet hur man hanterar stressiga situationer. Han har sina egna principer och vet att världen inte alltid är rättvis, men han strävar efter att skapa sin egen plats i den. Hans mål är att stiga i graderna och hitta ett sätt att tjäna pengar och respekt på, samtidigt som han försöker hantera sitt samvete och sin inre konflikt om den väg han har valt. Den kriminella världen är hård och full av faror, men Barre är fast besluten att bli en spelare att räkna med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är väldigt bra på rp och kan göra väldigt bra scenarion så jag kan bidra med bra scenarion och roliga så att det är roligt för dom som man gör scenariot med mig/oss. jag kan bidra med skratt och humår på servern ochså.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om det är i en skottlosning så ska man inte satsa på att man vinner scenario utan att man ska ha roligt med andra och alla ska ha en chans för att kunna vinna en skottlosning att dö i unive är ingen stor ak det är ett spel så man ska ej alltid satsa för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja. jag har brutit mot suntförnuft då jag glömde o rpa på skador men jag har lärt mig sen dess och jag har börjat rpa bra med skador osv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft: rpa på skador. vdm att man inte ska köra in i folk och använda sina bilar som ett vapen eller en fördel. rdm att man inte ska döda folk som är oskyldiga och som ba står ute på gatan.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej. jag har berättat allt om mig. Tack :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka