Nekad Nro | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim.klivare10

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805925163/

Ditt Hex-ID: 11000016e02872b

Vad är din discord tagg? nro.10

Vem var det som bannade dig? SWE men coldfaith la bannen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-22 172712.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att det såg ut som att jag gav mig själv roller utan tillstånd. Det kan ha uppfattats som att jag gick runt systemet, även om jag i själva verket hade tillstånd från biträdande regionsdirektören inom sjukvården och jag har bevis på att jag fick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gav mig själv de roller jag tidigare haft, efter att ha fått klartecken från N1sse att jag ska be någon annan i ledning att lösa men ingen löste så jag gav jag mig själv roller. Jag informerades att jag kunde ta tillbaka mina roller eftersom jag tidigare haft dessa befattningar och det inte krävdes någon hög uppsatt för att återgå. Kort därefter blev jag bannad, vilket förvånade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban. Jag hade inte bara tidigare haft rollerna, utan jag fick också ett godkännande från en person med befogenhet biträdande regionsdirektören N1sse att återta dem. Om det ändå inte var okej att göra så, borde det ha klargjorts tidigare antingen till mig eller N1sse eftersom det annars skapar förvirring.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Meta dc tydligen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att nästa gång inte ge roller men jag fick ge den här gången.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 110%

nej eftersom att jag fick ge mig roller av bitr direktören samt av en i ledning så ser inget fel

nej eftersom att jag fick ge mig roller av bitr direktören samt av en i ledning så ser inget fel
Återigen gav du dig inte bara dina F.D roller utan andra roller med som ger dig perms och så vidare. Du dokumenterade aldrig. Tills du förstår ditt fel så kommer du nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka