Nekad NR1 | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NR1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086016814/

Vad är ditt namn i verkligheten? Waldemar

Vad är ditt discord namn? NR1 #9775

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en livlig kille som gillar bilar och att tjäna pengar. Han är en ganska vanlig karaktär vid 21 års ålder med olika känslor för olika personer. Hans bakgrund är inte så märkvärdig han växte upp i staden och sen dess har han bott där med familj och vänner. Min karaktär jobbar just nu på postnord vilket även var hans första jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill jätte gärna bli medlem på unive eftersom jag tror att jag kan ha stor potential att hjälpa till på servern och sprida bra energi. Det skulle vara en ära att få bli medlem på unive då jag också kan få rp till fullo samt få bättre jobb och olika omständigheter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tittade på en streamer och sedan började jag själv spela på servern. Jag gillade rollspelet och hur alla spelare agerade när t.ex en olycka inträffade. Efter det har jag bara fortsatt att spela på unive och jag tycker att det är en grym server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern på social medier av streamer och spelaren själv Cosmo_bt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Reagera och uppträda så bra som möjligt emot alla och hålla en god ton emot andra spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Försöka hålla en bra rp och bidra till att hjälpa till på servern, som till exempel en som jobbar på sjukhuset.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte alls.
 
Nekad, behöver mer utveckling på din karaktär. Gör en ny om 24h.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top