Nekad NR1 | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NR1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086016814/

Vad är ditt namn i verkligheten? Waldemar

Vad är ditt discord namn? NR1 #9775

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Waldek och är en 21 årig kille som bor i staden. Hans favorit intressen är tennis, bilar och att jobba. Waldek har jobbat på postnord i två år och har en bmw m2 som han själv köpt. Waldek växte upp i staden men har bott på olika ställen där, i hus och i lägenhet. Waldek är singel men har fortfarande starka känslor för familj och nära vänner, han har till och med två syskon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att utveckla mitt rollspel och mina föruttsättningar på servern, som till exempel att jag kan ansöka om bättre jobb och kunna arbeta med roligare och bättre saker. Att som medlem ska kunna få roleplaya till fullo tycker jag är en väldigt bra sak som jag kommer ha stor nytta av. Jag vill också bli medlem på unive för att kunna vara en del i unives community och hjälpa till att förändra servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag testade att spela på servern och efter det har jag bara velat fortsätta spela.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern på social medier av streamer och spelaren själv Cosmo_bt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag själv som spelare ska kunna rollspela så bra som möjligt samt hålla en god ton till andra spelare som är inne på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa till på servern med hjälp av att jobba så att jag kan hjälpa fler människor och fortsätta utveckla unive så att serven forstsätter att växa och vara en bra server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte alls.

Wolf

Wolf, #9959

8 oktober 2005

Min karaktär heter David och är en 29 åring som håller på att komma in i 30 års krisen. Hans hobbys är schack, klockor och sport. Han har jobbat på postnord. David gillar att gå på dejter man han kan inte föreställa sig att gå in i ett förhållande ännu. Davids föräldrar gick även bort när han fortfarande var i ung ålder.

Jag vill bli medlem eftersom jag vill vara en större del av rollspelet och det kommer hjälpa mig att få jobb som jag inte kunde få innan. Jag vill även kunna vara en förebild för de nya spelarna som joinar servarna.

Jag tyckte det var speciellt eftersom det var så många som var aktiva på den här servern dygnet runt.

Det var genom att en kompis av mig rekommenderade denna servern och sedan dess så har jag fastnat för den här servern.

Jag vill försöka sprida positivitet och hålla en bra ton med dem jag pratar.

Att hjälpa till så att det blir fler som börjar jobba och så att servern fortsätter växa.

Jag körde på servern grundberget men jag tyckte att det var för några som var aktiva där så jag slutade spela på den. Och just nu så spelar jag bara på Unive.

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086016814/

Vad är ditt namn i verkligheten? Waldemar

Vad är ditt discord namn? NR1 #9775

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Waldek och är en 21 årig kille som bor i staden. Hans favorit intressen är tennis, bilar och att jobba. Waldek har jobbat på postnord i två år och har en bmw m2 som han själv köpt. Waldek växte upp i staden men har bott på olika ställen där, i hus och i lägenhet. Waldek är singel men har fortfarande starka känslor för familj och nära vänner, han har till och med två syskon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att utveckla mitt rollspel och mina föruttsättningar på servern, som till exempel att jag kan ansöka om bättre jobb och kunna arbeta med roligare och bättre saker. Att som medlem ska kunna få roleplaya till fullo tycker jag är en väldigt bra sak som jag kommer ha stor nytta av. Jag vill också bli medlem på unive för att kunna vara en del i unives community och hjälpa till att förändra servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag testade att spela på servern och efter det har jag bara velat fortsätta spela.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern på social medier av streamer och spelaren själv Cosmo_bt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag själv som spelare ska kunna rollspela så bra som möjligt samt hålla en god ton till andra spelare som är inne på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa till på servern med hjälp av att jobba så att jag kan hjälpa fler människor och fortsätta utveckla unive så att serven forstsätter att växa och vara en bra server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte alls.
Nekad, utveckla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka