Nekad NR1 | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NR1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086016814/

Vad är ditt namn i verkligheten? Waldemar

Vad är ditt discord namn? NR1 #9775

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Waldek och är en 21 årig kille som bor i staden. Hans favorit intressen är tennis, bilar och att jobba. Waldek har jobbat på postnord i två år och har en bmw m2 som han själv köpt. Waldek växte upp i staden men har bott på olika ställen där, i hus och i lägenhet. Waldek är singel men har fortfarande starka känslor för familj och nära vänner, han har till och med två syskon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att utveckla mitt rollspel och mina föruttsättningar på servern, som till exempel att jag kan ansöka om bättre jobb och kunna arbeta med roligare och bättre saker. Att som medlem ska kunna få roleplaya till fullo tycker jag är en väldigt bra sak som jag kommer ha stor nytta av. Jag vill också bli medlem på unive för att kunna vara en del i unives community och hjälpa till att förändra servern, så att vissa buggar till exempel blir fixade. Jag har spelat på servern under en längre tid och vet hur det känns att jobba på dem sämre jobben så att kunna få arbeta på ett bättre jobb skulle vara otroligt kul och roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag testade att spela på servern och efter det har jag bara velat fortsätta spela.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern på social medier av streamer och spelaren själv Cosmo_bt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål för mitt rollspelande är att jag vill utveckla det så mycket som möjligt eftersom jag vill att roleplayan ska vara så riktig som möjligt. Jag har spelat på servern i ett bra tag och har lärt om rollspelet. Jag ser fram emot detta och som medlem kommer det att bli roligare och delvis lättare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål som jag vill uppnå är att lära känna servern så att jag till exempel vet hur alla keybinds fungerar samt hur systemet fungerar. Jag vill också uppnå att bli en större del i unives community och hjälpa till med servern. Saker som att få bättre förutsättningar är något jag också vill uppnå och jag tror att det kan hända om jag blir medlem samt spelar mer på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte alls.
 
Nekad.
Andledning: Skriv utveckla frågan "Berätta om din karaktär."
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top